Týpek se posral, nemá co dělat a tak nás kvalitně vyprudil. Zde je celý příběh:
Dobrý den pane Karták. Reaguji na dopis zaslaný na naši adresu od pana provozního ředitele Vladimíra Dočekala. V dopise nám píše, že oceňuje naší kreativitu při realizaci naší upoutávky vedle Vaší čerpací stanice č.503 v Humpolci – reklamní totem podobný Vašemu. Zvláště pak žádá o úpravu naší reklamy, kde jsme po Vašem vzoru Stop Café, použili z recese Stop pifko. Odvolává se na ochrannou známku, což naprosto chápu a věřím, že to společnými silami s humorem odsouhlasíme do jiné podoby.
Vrátím se o pár roků zpět, kdy jsme koupili reklamní pylon v havarijním stavu od malé benzínové stanice. Původně jsme chtěli dát prostor Pivovaru Bernard a vyrobili grafiku s jejich logem jako poděkování za jejich pivo. Bohužel pan Bernard nevyhodnotil motorkáře jako svoji cílovou skupinu a tak jsme si vyrobili pylon dle své představy viz. příloha původní pylon. Pak nastalo to, co jsme nečekali. Pokud jel někdo ulicí 5. Května a podíval se doleva na Váš pylon, zjistil, že cena za natural značený zelenou barvou je například 30.50Kč a když se podíval doprava k nám uviděl pod zelenou barvou cenu 27 Kč. Tato cena byla bohužel pro něj za pivo. Netrvalo dlouho a začali k nám pravidelně uhýbat důchodci a převážně cizinci a po vjezdu do dvora se domáhali benzínu za 27 Kč. Jelikož miluji černý humor a marketing, koupil jsem staré benzinové stojany a vytvořil ve dvoře malou čerpací stanici, příloha Pumpa Doupě. No a pak začalo opravdové peklo. Nebyl den, kdy k nám nepřijelo auto . Někdy klidně i deset za den. V roce 2018 nám pylon poškodila vichřice a tak jsme přišli s nápadem obnovit grafiku. Jelikož 99.99% lidí se u pylonu fotilo a říkali, že je to skvělý nápad, chtěli jsme zareagovat na Vaší grafiku a vytvořili jsme podobné logo Stop pifko.Od nájezdů nás ochránila vyšší cena piva než Vašeho benzínu. Chápu Vaší reakci a tak zasílám opravenou verzi k Vašemu odsouhlasení a v případě kladné odpovědi do 14 dnů pylon upravíme. Domnívám se, že by byla škoda si znepřátelit vztahy mezi Vámi a námi a věřím, že najdeme kompromis. Posílám původní foto a upravenou verzi. Ročně nás navštíví 12.000 motorkářů a minimálně 50% z nich využijí Vašich služeb a tankují u Vás. Pojďme společnou dohodou zachovat pylon po odstranění Vaší ochranné známky.
S pozdravem Ing. Milan David